2013. június 10., hétfő

Díjak!


Szabályok:

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 blogot, akiknél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.


1. Ezt a díjat köszönöm szépen Majának! :)










Köszönöm szépen Nixypixy! :)

 1) Tedd ki a képet  :D

2) Írj 11 dolgot magadról 
3) 11 kérdés megválaszolása
 4) Kérdezz 11-et
5) Küld tovább 11 blognak

2,
Szeretek főzni, de sütni utálok!
Néha szoktam magamban beszélni! :D
Ha megyek az utcán, mindig azt hiszem, egem röhögnek ki az úton!
Szeretem a Punnany Massif-ot :D
Néha szoktam blöffölni
Most vizsgáztam le, mint Ped. Asszisztens
Az igazi nevem Kitti
Németül tanultam 8 évig. De lehet, hogy több :D
Magyar tanár szeretnék lenni
Nem szeretem a sportokat
Imádom Vörösmarty költészetét :)

3,
1. Mi a kedvenc állatod? - A tigris! :)
2. Mi a kedvenc elfoglaltságod? - Az olvasás és az írás 
3. Mit szeretnél elérni az életben? - Nagy álmom, hogy egyszer kiadják egy történetemet :)
4. Mi az oka, hogy írni kezdtél? - Volt egy elég stresszes időszak az életemben. Akkor egy jó barátom javasolta, hogy írjam ki magamból. Azóta is ezt teszem :)
5. Mennyire vagy babonás? -  Nem túlzottan, de a péntek 13.-át még én is félem! :D
6. Mi a kedvenc filmed? - A másnaposok trilógia :)
7. Mi/Ki a kedvenc együttesed/énekesed? - Nem igazán van, elég sokszínű az ízlés világom :)
8. Hova utaznál el a legszívesebben? - Japán, Olaszország, vagy Miami! :)
9. Szeretsz rajzolni? - Szeretek, csak nem tudok :)
10. Szereted a savanyú gumi cukrot? - Imádom! ♥
11. Van testvéred? - Nincs, de nem is bánom! :D

3,
Mit tanulsz/dolgozol?
Szeretsz énekelni?
Mi a vezetékneved?
Mióta írsz?
Milyen könyvet olvasol a legszívesebben?
Ki a kedvenc férfi karaktered?
Van példaképed? (Ha van, akkor ki?)
Szoktál sorozatot nézni?
Melyik a kedvenc filmed?
Szeretsz diszkóba járni?
Milyen színű a szemed?

4,

Bocsi, de most csak ennyi! :)


1 megjegyzés: